BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

This world is like a drama it will continue and it will not stop

Tuesday 5 April 2011

saya sayang awak !


bukan nya cinta itu datang dengan paksaan, bukan nya sayang itu dibuat-buat. Lahirnya rasa ini kerana kebaikan hati budi seorang gadis yang bernama  __________ Binti ______. Kecantikkan nya, warna mata, kelembutan tangan nya, kehalusan bibir nya. amat menarik perhatian. jika dia berjalan. pasti akan ada mata yang mengekori nya himgga ke hujung.

Namun, bukan kerana paras rupa yang danial pandang, bukan kerana darjat, bukan kerana harta, hanya kerana ketulusan hati, kejujuran, dan keikhlasan didalam sebuah perhubungan, Cinta dan Sayang tidak boleh dipaksa, kalau ada, adalah. kalau tak ada, nak buat macam mane? Disini, Danial sandarkan 1001 kenangan, menitis air mata ini, bila melihat kekalahan sendiri, sakit yang teramat, lebih-lebih lagi, kita tahu kita tak mampu nak melawan takdir, hanya mampu berdoa, agar satu hari, jodoh itu ada.

Sayu, Pilu, Sedih, Kecewa dan 1001 rasa lagi, namun tidak juga terlintas hingga membenci, lagi dikuatkan semangat ini, lagi sayang rasanya. betul kata Cik ____. "kemana pon kita pergi, bumi juga. kalau ke bulan, sungguhlah nak hairan." pusing-pusing pon dekat situ jugak. dunia ni tidak sebesar mana. apa entah lagi Malaysia?

Sudah tergamam, terkelu lidah, hancur berkecai hati ini, mengalir lagi air mata. namun, bibir ini tidak berhenti-henti mengatakan "Danial sayang _______ sangat-sangat".

*danial copy jer ni .

0 comments: