BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

This world is like a drama it will continue and it will not stop

Saturday 16 April 2011

jap , 


aku tak paham la kenapa budak zaman sekarang ni mesti letak benda ni dekat facebook bila dah couple ,


kenapa perlu letak  "married"


letak "in a relationship" je kan senang ,


kenapa la mesti letak "married" poyo je , 


tu dari pandangan saya je la kan , 


tapi reality nya ,


ramai kawan aku yang tengah couple sekarang ni tapi tak letak pon "married" tu , 


tapi ada la beberapa je yg buat macam tu , 


itu pandangan saya lah kan , 


tapi saya tak tahu lah apa yang orang lain pikir kann , 


member member aku yg dah berumur 20-an tu pon ber-couple jugak tapi tak ada pon nak letak letak "married" tu ,


haishh ! 


tak paham betul lah !

0 comments: